.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور نماینده ساری در برنامه 90
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی امشب در برنامه 90 حضور خواهد یافت. قرار است در برنامه نود پیرامون انتقال تیم های لیگ برتری به شهرستان ها بحث و تبادل نظر گردد ...
حضور نماینده ساری در برنامه 90

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی امشب در برنامه 90 حضور خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز از شهرستان میاندورود، علی اصغر یوسف نژاد امشب به همراه سیداحمد لطفی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در برنامه 90 حضور خواهند یافت.

این دو نماینده قرار است پیرامون موضوع انتقال تیم های لیگ برتری فوتبال به شهرستان ها به تبادل نظر بپردازند. در این برنامه نماینده ساری به عنوان مخالف انتقال تیم های فوتبال لیگ برتری و نماینده اراک به عنوان موافق انتقال تیم های فوتبال لیگ برتری مناظره خواهند کرد.

یوسف نژاد عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، عضو هیات مدیره چند تیم لیگ برتری و عضو هیات رئیسه چند فدراسیون ورزشی را در کارنامه خود دارد و در زمان تصدی وی در شهرداری ساری، تیم فوتبال شهرداری ساری با حضور در لیگ کشور به عنوان گربه سیاه تیم های تهرانی معروف شده بود.

به نظر مي رسد انتقال تيم ها به ساير شهرستان ها نتيجه اي عكس داشت و به جاي بالا بردن سطح فوتبال كشور در افت تيم هاي ليگ برتري نقش به سزايي داشت و مسئولان به جاي تلاش براي انتقال تيم ها بهتر است به دنبال برنامه‌ریزی و سرمایه گذاری بر روی تیم‌های استانی برای داشتن یک نماینده در لیگ برتر باشند تا شاهد درخشش تيم هاي شهرستاني در ليگ برتر باشيم؛ همان گونه كه آذربايجان شرقي و اصفهان با تشكيل تيم هايي از دل استان خود امروز تيم هاي بزرگي در ليگ برتر دارند و با حمايت شرکت‌ها و کارخانجات بزرگ استان خود به قطب هاي فوتبال ايران تبديل شده اند.

انتقال تیم های تهرانی به شهرستانها، به مانند این است که درخت میوه ای بار داده را، از تنه قطع کرده و در محل دیگر کاشته تا احتمالا بار دهد، حال فرض کنیم محل دیگر، کویر هم باشد. آیا غیر از این است که درخت بریده شده، نیز خشک و نابود خواهد گشت. باید میوه درخت و بذر آن را انتقال داد نه خود درخت را!

یا مثل دیگر اینکه، دانش آموزان ضعیف را، در دبیرستان نخبگان، به زور تحمیل کنیم، چه خواهد شد؟ آیا غیر این است که دبیرستان نیرومند را به ضعف می کشانیم و هم آن دانش آموزان کارایی خود را دیگر نخواهند داشت. آیا جایگزین چنین روشی این نیست که، دبیرستانی با امکانات مناسب برای آن دانش آموزان برپا داشت تا ضمن طی کردن روندی به پیشرفت نایل آیند؟

البته به نظر مي رسد اين پايان راه انتقال تيم ها به شهرستان ها نيست و نفت تهران نيز به زودي به اراك منتقل مي شود و شايد به زودي شاهد سقوط اين تيم به دسته يك باشيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 16 خرداد 1390
اقای یوسف نژاد واقعاا درست و کامل جوابگو هستن
نا شناس 17 خرداد 1390
بسیار افتضاح صحبت کرد ابروی ما رو برد
نا شناس 17 خرداد 1390
اقای رمدانی وابستگی به یوسف نژاد تا کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا کامنت های دیگه رو نمیزارید ؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 17 خرداد 1390
برای خودمان متاسفم که چنین نماینده ای داریم
نا شناس 17 خرداد 1390
اشراف آقای دکتر یوسف نژاد به مسائل ورزشی و دعوت وی به برنامه 90 باعث افتخار است.
یک استاد دانشگاه
نا شناس 17 خرداد 1390
کمتر از یک پنجم جمعیت کشور باید صاحب همه بودجه ورزشی کشور باشند و نماینده ما هم برای تائید آن شش دانگ در اختیار پایتخت نشینان است آخه داره نون و نمک اونجا رو می خوره
نا شناس 17 خرداد 1390
آخه شما چه چيزي از ورزش سر در مي آري فقط صرف اينكه به فريب دهيد من در برنامه 90 دعوت شدم واقعا.......؟؟؟
محمد 17 خرداد 1390
من به اقای یوسف نژاد افتخار میکنم که به مسایل برخلاف دیگران و دوستان که احساسی برخورد میکنند با دلیل و منطق جوابگو هستند
محمد 18 خرداد 1390
با سلام به آقاي رمداني
پيامي در خصوص با ي باي يوسف نژاد در مجلس نهم دادم خواستم واكنش خود شما را در انعكاس پيام ببينم متاسفم براي شما و سايت شما كه پيام را انعكاس نداديد .
مطمئن شدم شما طرفدارش هستيد . باي باي يوسف نژاد
نا شناس 18 خرداد 1390
اقاي نماينده بهتر است به جاي ورزش به فكر مردم بيچاره مياندرود باشي .كه سوخت براي كشاورزي ندارند
نا شناس 18 خرداد 1390
شنيديم پس از حضور يوسف نزاد اقاي شجاعي هم هوس برنامه 90 مازندران را نموده است .به اين اقايان بگويدديگ گذشت ان روزها كه سر مردم را شيره ميمالندين.مردم ديگه بزرگ شدند .ديگر نميشود مردم را با پول وحواله خودرو و................خريد.البته چون اقي حميدي مدير صدا وسيما در بست در اختيار شجاعي هست .هر روز بر خود واجب ميداند كه از ايشان ثنا گويي كند جوجه را اخر پاييز ميشمارند
نا شناس 18 خرداد 1390
اق راي را از ما ميگيره سنگ تهرانيها را به سينه ميزنه وا اسفا
نا شناس 18 خرداد 1390
اقا همين نمايندگان پدر ورزش را در ساري دراوردند.اصلا اينها از ورزش چيزي ميدانند؟
نا شناس 18 خرداد 1390
اقي دكتر صنايع تورا با ورزش چكار؟
نا شناس 18 خرداد 1390
دخالت بيجاي نمايندگان در عزل ونصب مديران ورزشي استان باعث نابودي ورزش در ساري شد .اين اقايان فقط به خاطر راي جمع كردن مدير منصوب ميكنند
نا شناس 18 خرداد 1390
ديگر حنايشان رنگ ندارد
baboli 18 خرداد 1390
ایکاش ما بابلیها هم نماینده ایمثل آقای یوسف نژاد داشتیم خیلی خوشم اومد ودلم بحالمون سوخت
نا شناس 18 خرداد 1390
اسبهای میدان امام چی شد؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.